Znajdź sukces dzięki świetnym pomysłom na e-mail marketing

Wiele osób nie ma pojęcia, jak skutecznie rozwijać swój biznes online poprzez e-mail marketing.

Jeśli znasz niektóre wskazówki, z których korzysta profesjonalista, nie ma powodu, dla którego nie możesz utrzymać zainteresowania klientów swoją firmą za pomocą prostych działań e-mail marketingowych. Ten artykuł zawiera przydatne porady, które pokażą Ci, jak stworzyć skuteczną kampanię e-mail marketingową.Ty lub ktoś inny powinieneś sprawdzić swój e-mail przed wysłaniem go do klientów. Upewnij się, że jest wolny od błędów typograficznych i gramatycznych. Powinieneś również upewnić się, że wiadomość przepływa łatwo. Po sprawdzeniu, czy te trzy problemy zostały rozwiązane, Twój e-mail marketing będzie wyglądał profesjonalnie.Aby wzbudzić wśród klientów emocje związane z otrzymywaniem e-maili, oferuj im specjalne zniżki lub ograniczone promocje w swoich biuletynach. Ta forma e-mail marketingu nie tylko daje Twoim czytelnikom realną wartość za ich udział, ale także zachęca ich do polecania znajomych. W rzeczywistości programy polecające świetnie nadają się do powiększania zarówno bazy klientów, jak i bazy e-maili.Użyj kilku różnych wierszy tematu, aby sprawdzić, który z nich ma lepszą odpowiedź. Wybierz jeden e-mail, losowo podziel listę mailingową na dwie części i wyślij do każdej połowy tego samego e-maila z różnymi tematami. Możesz dowiedzieć się, które sformułowanie tematyczne ma największy wpływ na skłonienie bazy klientów do otwarcia wiadomości.Nie wysyłaj e-maili na przypadkowe adresy lub osoby, które Cię do tego nie upoważniły. Ludzie zazwyczaj widzą niechciane wiadomości e-mail, takie jak spam, i usuwają je lub ignorują bez poświęcania czasu na ich przeczytanie. Możesz również naruszyć zasady ISP, wysyłając wiele e-maili do klientów, którzy nie chcą ich otrzymywać.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java. Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Nie chcesz zrazić dobrego klienta tylko po to, aby utrzymać wysoką bazę e-mailową. Znajdź sukces dzięki świetnym pomysłom na e-mail marketing

Z tego powodu zawsze powinieneś dać czytelnikom łatwy i oczywisty sposób na rezygnację z subskrypcji.

Aby umieścić srebrną podszewkę na prośby o anulowanie subskrypcji, stale pytaj czytelników, dlaczego chcą zrezygnować z subskrypcji i wykorzystuj te informacje, aby poprawić wrażenia dla przyszłych czytelników.Dodaj personalizację do swoich e-maili. Samo umieszczenie ich imienia i nazwiska w temacie lub na górze wiadomości e-mail nie wystarczy. Wykorzystaj wszystkie informacje, które przekazali Ci Twoi klienci. Podziel swoją listę subskrybentów na grupy, które mają te same zainteresowania i dostosuj swoje wiadomości do tych grup tak bardzo, jak to tylko możliwe.Nie pakuj się w kłopoty, nie dostając pozwolenia. Jest to spam i możesz zostać za to ukarany, a także odrzuceniem całej poczty, co może nieodwołalnie zaszkodzić Twojej firmie. Uzyskując zgodę na korzystanie z e-mail marketingu, nawiążesz pozytywne relacje z klientami, którzy będą wracać.Jeśli kontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, spróbuj wysłać komunikat prasowy dotyczący Twojej firmy. Dołącz do wiadomości oświadczenie, które zachęca klientów do zarejestrowania się pod poniższym linkiem. Końcowy PS może im powiedzieć, aby przejrzeli wszystkie przykłady pod linkiem podanym w e-mailu.Jak widać z powyższego artykułu, informowanie klientów dzięki sile e-mail marketingu jest dość proste. Jeśli zastosujesz sprawdzone metody, którymi posługują się profesjonalni marketerzy, Twoi klienci zawsze będą chętnie otrzymywać od Ciebie wiadomości e-mail. Zastosuj porady z tego artykułu, gdy następnym razem planujesz przeprowadzić kampanię e-mail marketingową.