Projektowanie stron internetowych stało się popularnym tematem.
Będziesz mieć coraz większą konkurencję w swojej niszy biznesowej dotyczącej witryn w sieci. Przeczytaj te wskazówki, aby dowiedzieć się, jak wyprzedzić konkurencję.Kiedy projektujesz stronę internetową, ważne jest, aby mieć odpowiednią pisownię i gramatykę. Oprócz sprawdzania pisowni w treści poproś znajomego lub współpracownika o sprawdzenie wszystkiego. Dobra pisownia i gramatyka w witrynie pomogą nadać jej profesjonalny charakter, a odwiedzający będą bardziej skłonni do powrotu.Kiedy tworzysz grafikę lub zdjęcia na swoją stronę, pamiętaj, aby rozmiar pliku był niewielki. Jeśli Twoja grafika jest zbyt duża, Twoja strona będzie się ładować powoli, a odwiedzający ją opuszczą. W Internecie można znaleźć wiele darmowych lub niedrogich programów graficznych, które zoptymalizują obrazy przed załadowaniem ich do witryny.Nie zmuszaj użytkowników do instalowania dziwnych BHO. Wielu doświadczonych technicznie użytkowników tego nie zrobi. Typowymi przestępcami są nietypowe odtwarzacze wideo, przeglądarki obrazów i platformy do gier interaktywnych. W większości standardowych przypadków istnieje zaufana wtyczka, taka jak Windows Media Player lub nawet Flash), która zrobi to, co chcesz, bez odstraszania użytkowników.Nie wyłączaj funkcji kliknięcia prawym przyciskiem myszy. Niektóre witryny robią to, aby uniemożliwić innym kopiowanie i wklejanie tekstu lub zapisywanie obrazów z witryny. Chodzi o to, że nie działa i wyłącza inne przydatne funkcje. OCR może być używany do przechwytywania tekstu z takich witryn, a przechwytywanie obrazów jest tak proste, jak robienie zrzutu ekranu.Ważne jest, aby w projekcie witryny używać tagów ALT dla obrazów. Istnieje kilka głównych powodów, dla których należy używać tagów ALT, w tym pomoc osobom niedowidzącym, zapewnienie możliwości indeksowania wyszukiwarkom, a także do celów opisu i tłumaczenia. Używanie tagów ALT pomaga również wyjaśnić, co zrobi kliknięcie linku.
Ponadto roboty wyszukiwarek używają tagów ALT, więc Twoja witryna będzie miała wyższą pozycję w rankingu.Upewnij się, że Twoja witryna używa spójnej czcionki w całym tekście.
Niektóre strony internetowe zmieniają czcionki, chcąc nie chcąc, bez żadnego powodu projektowego. To sprawia, że treści są trudne do przetworzenia dla odwiedzających. Większość stron internetowych, zwłaszcza firmowych, dobrze sobie radzi z podstawowymi czcionkami, takimi jak Arial, Veranda, a nawet Times New Roman.Uporządkuj swoje linki i unikaj umieszczania zbyt wielu linków w jednym obszarze witryny. Może to zmylić odwiedzających i zmusić ich do opuszczenia Twojej witryny. Jeśli masz wiele linków o niskim lub średnim znaczeniu, naśladuj „bloki blogów” widoczne na wielu blogach i schowaj je w kolumnie po prawej stronie strony.Nie wczytuj treści multimedialnych automatycznie. Bogate treści odnoszą się głównie do muzyki i filmów, ale kwalifikuje się wszystko, poza tekstem lub grafiką. Wiele osób przegląda się w środowisku pracy, w którym nagle odtwarzane dźwięki stanowią duży problem. Ponadto wiele osób ogólnie uważa, że tak bogata treść jest irytująca. Bogata zawartość powinna wymagać pewnej interakcji ze strony użytkownika przed rozpoczęciem gry.Nigdy nie gryź więcej, niż możesz przeżuć, próbując zaprojektować wiele witryn jednocześnie. Powinieneś zachować prostotę, pracując tylko na jednej stronie na raz. Nawet jeśli masz jakieś umiejętności w zakresie projektowania stron internetowych, możesz zostać wciągnięty w swoje projekty lub jedna z twoich witryn może zostać zaniedbana. Po prostu weź rzeczy pojedynczo.Kiedy przechodzisz przez kolejne etapy projektowania stron internetowych i masz już działającą witrynę, chcesz się upewnić, że nie jest zaśmiecona reklamami. Ludzie nie mają nic przeciwko reklamom, ale nienawidzą, gdy jest wiele rzeczy, które utrudniają poruszanie się po Twojej witrynie, a Ty nie chcesz, aby ludzie byli wściekli.Dowiedz się wszystkiego o projektowaniu stron internetowych, aby wyprzedzić konkurencję. Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule i ucz się dalej, aby wyprzedzić konkurencję.