W dzisiejszym konkurencyjnym świecie marketingu online wideo jest jednym z narzędzi, które może naprawdę pomóc Ci się wyróżnić.
Daje możliwość bezpośredniego komunikowania się z potencjalnymi klientami lub klientami i rozmawiania o wszystkim, co ważne dla Twojej firmy. Dowiedz się, jak najlepiej wykorzystać marketing wideo, korzystając ze wskazówek zawartych w poniższym artykule.W filmie można wykorzystać zrzuty ekranu Twojej witryny biznesowej. Pomoże to widzom zorientować się, jak zaprojektowana została Twoja witryna. Zrzuty ekranu świetnie sprawdzają się również w filmach instruktażowych. Po prostu zapisz zrzut ekranu na pulpicie, a następnie uruchom program do edycji wideo. Umożliwi to umieszczenie obrazu w filmie.Jeśli myślisz o wykorzystaniu marketingu wideo do zwiększenia sprzedaży i ruchu w witrynie, poszukaj wskazówek u konkurencji. Zobacz, co dla nich działa i spróbuj wykorzystać te informacje. Nie musisz ich kopiować, ale zobacz, co dla nich działa i postaraj się, aby to działało dla Ciebie.Aby dodać kolejny wymiar do kampanii marketingowej wideo, dołącz logo swojej firmy. Można to łatwo osiągnąć, wstawiając obraz clipart z logo firmy bezpośrednio do filmu. Obraz najczęściej umieszczany jest u dołu ekranu lub w górnym rogu filmu.Umieść swoje treści wideo na YouTube i połącz je z powrotem do swojej witryny. Może to sprawić, że Twój film będzie widoczny dla szerokiej publiczności i potencjalnie zostanie udostępniony i przeniesiony na pierwszą stronę. Rodzaj ekspozycji, jaki zapewnia YouTube, częściowo dlatego, że jest własnością Google, jest ogromny.Jeśli tak naprawdę nie jesteś ekspertem w danym temacie, nie próbuj udawać. Najlepszym sposobem na obejście tego jest przeprowadzanie wywiadów na wideo z ludźmi, którzy są ekspertami w Twojej niszy.
Targi lub seminaria to świetne miejsce na spotkanie z ludźmi, którzy nie będą mieli nic przeciwko zrobieniu filmu.Im więcej filmów zrobisz, tym więcej zdobędziesz widzów.
Tylko dlatego, że jeden film robi źle, nie oznacza, że wszystkie będą. Regularne tworzenie filmów sprawi, że widzowie będą zainteresowani, a oni będą wracać, aby zobaczyć, jakie nowe treści masz do zaoferowania.Zacznij w środku akcji. Nie zaczynaj od powiedzenia „Cześć, jestem taki a taki”, bo natychmiast stracisz widza. Jeśli planujesz biegać z bykami, włącz wideo podczas biegu! Jeśli sprawisz, że widz wykona drugie ujęcie, nie przejdzie do następnego filmu.Nie pomijaj analizy treści wideo. Możliwe jest śledzenie widzów, czasu oglądania i lokalizacji. Wszystko to może pomóc w dotarciu do niszy klientów.Należy pamiętać, że niektórzy ludzie surfują po Internecie, używając telewizorów z dużym ekranem do swoich monitorów. YouTube akceptuje teraz duże pliki wideo. Więc nie kręć nosem przy treściach o wysokiej rozdzielczości. Ktoś, kto patrzy na Twoje treści na 50-calowej plazmie, nie kupi od Ciebie, jeśli tylko zobaczy piksele.Gdy publikujesz swój film w YouTube, nie zapomnij użyć adnotacji. Pozwalają one wskazać inne podobne filmy, które posiadasz, lub poprosić ludzi o zasubskrybowanie Twojego filmu. Możesz nawet użyć tego z efektem „Wyskakujące wideo”, aby zapewnić widzom zaangażowanie i rozrywkę podczas oglądania.Konkurencja jest ostra, zwłaszcza w Internecie. Mam nadzieję, że ten artykuł zainspirował Cię do marketingu wideo i nauczył Cię, co musisz wiedzieć, aby zacząć. Twój kolejny udany krok w biznesie może być oddalony o zaledwie kilka kliknięć i kamerę, więc na co czekasz?