Świetne źródło pomysłów, które pomogą w marketingu wideo!

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie marketingu online wideo jest jednym z narzędzi, które może naprawdę pomóc Ci się wyróżnić.

Daje możliwość bezpośredniego komunikowania się z potencjalnymi klientami lub klientami i rozmawiania o wszystkim, co ważne dla Twojej firmy. Dowiedz się, jak najlepiej wykorzystać marketing wideo, korzystając ze wskazówek zawartych w poniższym artykule.W filmie można wykorzystać zrzuty ekranu Twojej witryny biznesowej. Pomoże to widzom zorientować się, jak zaprojektowana została Twoja witryna. Zrzuty ekranu świetnie sprawdzają się również w filmach instruktażowych. Po prostu zapisz zrzut ekranu na pulpicie, a następnie uruchom program do edycji wideo. Umożliwi to umieszczenie obrazu w filmie.Jeśli myślisz o wykorzystaniu marketingu wideo do zwiększenia sprzedaży i ruchu w witrynie, poszukaj wskazówek u konkurencji. Zobacz, co dla nich działa i spróbuj wykorzystać te informacje. Nie musisz ich kopiować, ale zobacz, co dla nich działa i postaraj się, aby to działało dla Ciebie.Aby dodać kolejny wymiar do kampanii marketingowej wideo, dołącz logo swojej firmy. Można to łatwo osiągnąć, wstawiając obraz clipart z logo firmy bezpośrednio do filmu. Obraz najczęściej umieszczany jest u dołu ekranu lub w górnym rogu filmu.Umieść swoje treści wideo na YouTube i połącz je z powrotem do swojej witryny. Może to sprawić, że Twój film będzie widoczny dla szerokiej publiczności i potencjalnie zostanie udostępniony i przeniesiony na pierwszą stronę. Rodzaj ekspozycji, jaki zapewnia YouTube, częściowo dlatego, że jest własnością Google, jest ogromny.Jeśli tak naprawdę nie jesteś ekspertem w danym temacie, nie próbuj udawać. Najlepszym sposobem na obejście tego jest przeprowadzanie wywiadów na wideo z ludźmi, którzy są ekspertami w Twojej niszy. Świetne źródło pomysłów, które pomogą w marketingu wideo!

Targi lub seminaria to świetne miejsce na spotkanie z ludźmi, którzy nie będą mieli nic przeciwko zrobieniu filmu.Im więcej filmów zrobisz, tym więcej zdobędziesz widzów.

Tylko dlatego, że jeden film robi źle, nie oznacza, że ​​wszystkie będą. Regularne tworzenie filmów sprawi, że widzowie będą zainteresowani, a oni będą wracać, aby zobaczyć, jakie nowe treści masz do zaoferowania.Zacznij w środku akcji. Nie zaczynaj od powiedzenia „Cześć, jestem taki a taki”, bo natychmiast stracisz widza. Jeśli planujesz biegać z bykami, włącz wideo podczas biegu! Jeśli sprawisz, że widz wykona drugie ujęcie, nie przejdzie do następnego filmu.Nie pomijaj analizy treści wideo. Możliwe jest śledzenie widzów, czasu oglądania i lokalizacji. Wszystko to może pomóc w dotarciu do niszy klientów.Należy pamiętać, że niektórzy ludzie surfują po Internecie, używając telewizorów z dużym ekranem do swoich monitorów. YouTube akceptuje teraz duże pliki wideo. Więc nie kręć nosem przy treściach o wysokiej rozdzielczości. Ktoś, kto patrzy na Twoje treści na 50-calowej plazmie, nie kupi od Ciebie, jeśli tylko zobaczy piksele.Gdy publikujesz swój film w YouTube, nie zapomnij użyć adnotacji. Pozwalają one wskazać inne podobne filmy, które posiadasz, lub poprosić ludzi o zasubskrybowanie Twojego filmu. Możesz nawet użyć tego z efektem „Wyskakujące wideo”, aby zapewnić widzom zaangażowanie i rozrywkę podczas oglądania.Konkurencja jest ostra, zwłaszcza w Internecie. Mam nadzieję, że ten artykuł zainspirował Cię do marketingu wideo i nauczył Cię, co musisz wiedzieć, aby zacząć. Twój kolejny udany krok w biznesie może być oddalony o zaledwie kilka kliknięć i kamerę, więc na co czekasz?