Dzisiaj ludzie robią więcej, niż moglibyście marzyć ze swoimi telefonami komórkowymi.
Smartfony stają się coraz bardziej popularne, a ich możliwości rosną niemal równie szybko. Jeśli prowadzisz firmę, musisz zbadać, jak sprawić, by te coraz powszechniejsze telefony działały dla Ciebie.Nie wysyłaj przypadkowych wiadomości do swoich klientów. Jeśli kontaktujesz się ze swoimi klientami, upewnij się, że kontaktujesz się z nimi w określonym celu. Nie chcesz zawieść, ponieważ wysyłasz losowe wiadomości. Twoi klienci oczekują od Ciebie przydatnych informacji, a nie zabawnych tekstów, które wysłałby im znajomy.Jeśli zwracasz się do stosunkowo obeznanych w technologii odbiorców, dodaj kody QR do swoich materiałów drukowanych. Każdy, kto ma smartfon, może użyć kodu QR, aby uzyskać dostęp do Twojej witryny lub kuponów. Umieść te kody wszędzie, w tym ulotki, katalogi, a nawet własną wizytówkę. Kod QR dostarcza dodatkowych informacji osobom zainteresowanym Twoją firmą.Tworząc treści do marketingu mobilnego, upewnij się, że przedstawiasz poczucie pilności oraz powód, dla którego klient powinien wykonać przynajmniej jakiś rodzaj działania. Jest to ważne, ponieważ strach przed utratą czegoś wyjątkowego jest jedną z najlepszych istniejących technik sprzedaży. Ponadto bez działania, w którym klient może wziąć udział, nie prowadzisz żadnej natychmiastowej działalności.Twoja kampania marketingu mobilnego nigdy nie powinna zastępować istniejącej kampanii; powinna go po prostu uzupełniać. Powinieneś korzystać z marketingu mobilnego, aby utrzymać obecnych klientów i/lub zaspokoić potrzeby użytkowników mobilnych w swojej niszy rynkowej. Upewnij się tylko, że pozostałe kampanie są aktywne.Wszyscy marketerzy mobilni powinni pamiętać, że marketing mobilny nie jest typową strategią marketingową.
W rzeczywistości to wcale nie jest strategia.
To po prostu środek komunikacji. Próba podejścia do marketingu mobilnego jak do podstawowego marketingu internetowego po prostu nie wyjdzie ci na dobre.Skuteczna samodzielna platforma mobilna musi mieć bazę domową. Twoje strategie związane z marketingiem mobilnym powinny koncentrować się na przyciąganiu i utrzymywaniu ludzi w Twojej bazie. Nie rozwijaj swojego biznesu wyłącznie na platformie mobilnej.Jako marketer mobilny masz do dyspozycji wiele narzędzi, więc upewnij się, że zawsze chcesz z nich korzystać. Dzisiejsze nowoczesne urządzenia mobilne nie tylko mogą dzwonić i wysyłać SMS-y, ale także odtwarzać i nagrywać filmy. Oznacza to, że istnieje wiele sposobów interakcji z klientami.Granie o status swoich klientów to wielka sprawa i pewny sposób na ulepszenie kampanii marketingu mobilnego. Ludzie czekają w kolejce całymi dniami, aby kupić wysokiej klasy telefon, po części z tego samego powodu, dla którego ludzie noszą złoty zegarek: to symbol statusu. Oferowanie zachęt poprawiających status to świetny sposób na utrzymanie klientów w ryzach.Świadomość, jakie narzędzia są dla Ciebie dostępne, może oznaczać, że więcej klientów będzie świadomych Twojej firmy! Zanim zaczniesz, zapoznaj się z narzędziami stosowanymi w Twojej mobilnej kampanii marketingowej, aby zmaksymalizować potencjał takich rzeczy, jak dźwięk, świadomość lokalizacji i wideo. Miej dobry pomysł, jak włączyć to wszystko do swoich promocji.To tylko kilka sposobów, dzięki którym możesz wykorzystać wszechobecność smartfonów na swoją korzyść jako właściciel firmy. Posiadanie strategii marketingowej przyjaznej telefonowi jest dziś takie samo, jak strategia marketingu internetowego dziesięć lat temu. Marketing mobilny to rozwijająca się dziedzina. Jeśli zajmiesz się tym teraz, możesz zacząć zbierać nagrody o wiele szybciej.